ziekenhuis - Reisverslag uit Cusco, Peru van kiki brouwer - WaarBenJij.nu ziekenhuis - Reisverslag uit Cusco, Peru van kiki brouwer - WaarBenJij.nu

ziekenhuis

Door: kiki

Blijf op de hoogte en volg kiki

29 April 2007 | Peru, Cusco

hallo iedereen

niet te erg schrikken maar ik kom net uit ziekenuis.

khad salmonella en een of andere parasiet en chroniche blabla

heel naar allemaal,probeer nu eerder naar huis te komen.

x kiki

t gaat nu wel beter maar heb gewoon geen energie was uitgedroogd en nu gewoon geen enkel vetje meer om te verbranden.

tot snel
groet kiki

• 30 April 2007 - 06:52

Oma:

kiki wat zijn we blij dat je weer uit het ziekenhuis bent,afschuwelijk als je zo iets overkomt en je bent zo ver weg,we zijn natuurlijk erg geschrokken en hopen je gauw weer te zien?hou je rustig en drink veel en vergeet geen fruit te eten dan ben je zo weer oke!!!opa oma b. xxxxxx

• 30 April 2007 - 16:54

Marianne Bokkerink:

lieve kiki,
    je moeder is druk om je terugvlucht te realiseren eerder als de 14e mei.
    Hou je gewoon rustig!!! Goed drinken en kalmpies aan. Ik denk aan je, ookal voel je je k........., het komt allemaal goed.