foto's - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van kiki brouwer - WaarBenJij.nu foto's - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van kiki brouwer - WaarBenJij.nu

foto's

Door: red head

Blijf op de hoogte en volg kiki

13 April 2007 | Bolivia, Sucre

ola er zin weer nieuwe foto's

Verder kan ik vertellen dat ik 14 mei om 7.00 's-ochtends terug kom.

nog even vol houden jeroen.

ha ha mis jou ook.

Oma no worry's ik zal mezelf gedragen.

... een beetje dan.

kus

  • 13 April 2007 - 07:00

    Marianne Bokkerink:

    Hoi Kiki

    Fantastisch deze reis van jou, ik volg je reisbelevenissen niet altijd maar zie wel dat het een onvergetelijke ervaring is. Haal die laatste weken vooral eruit wat erin zit en geniet!
    O ja, doe geen dingen die ik ook niet zou doen hahaha
    Lieve groetjes
    Marianne Bokkerink

  • 16 April 2007 - 11:12

    Eefje:

    hey meissie...wat n story zeg met die sjamaan...oei oei oei. maar je hebt t overleefd :-)
    gave foto's, echt karakteristieke gezichten hebben de peoples daar zeg. en dat motorjack, je kan je zo aansluiten bij de Hells Angels...die zijn namelijk vrijgesproken na hun proces.
    maar jij hebt dus nog een maandje daaro...heeeeeel veeeel plezier!!!
    Dikke knuffel xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bolivia, Sucre

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Januari 2016

jaaaaaaa gaan we wweerrrrr!

06 Mei 2007

vlucht 946

05 Mei 2007

delayed

01 Mei 2007

beterrrrrrrrrrrrr

29 April 2007

ziekenhuis
kiki

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 26916

Voorgaande reizen:

07 Februari 2006 - 14 Mei 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: